Blenderarchitektury

Blender Cycles

Kontynuując moje zabawy z blenderem polecam kilka filmików do zapoznania się w trakcie własnych prób.

Jednym z nich jest stworzenie strawy za pomocą Cząsteczek. Funkcja bardzo dobra i przydatna, czasami można się jeszcze wesprzeć emitowaniem cząsteczki jako meshem, którym jest gotowy model trawy.  Polecam najpierw przejrzeć sobie pierwszy filmik obrazujący proces powstawania. Jest to wykonane na starszej wersji (przed 2.5) ale do 2.6 również do zastosowania.

 

 

Drugi filmik pokazuje już bardziej rozwinięte działanie złożone z kilku edycji i kolorystyki.

 

 

Po takiej zabawie proponuję zastanowić się nad zabawą w stosunkowo nowym silniku renderującym Cycles, który daje ogromne możliwości edycyjne i wizualne. Mimo paru niejasności jak dla mnie, przerzuciłem się na niego całkowicie, co również polecam.

 

Jako pierwszy krok proponuję przejrzeć poniżej zamieszczony filmik, który jako show off jest dobrym wstępem do zabaw z node’ami.

Poniżej przedstawiam pierwszą prackę, która powstała po obejrzeniu filmiku.

Czas odelowania: 5h

Rendering 1,5h

I am a 3d creator, making 3d models, sculptures, rendering and animation. I crwate products, and I'm proud to be archicoach for those who has trusted me. For several years I am fully autonomic freelancer, making my clients and students proud to work together. I am not a 24h working machine. In every free time I ride on my horses over the forests and spend time with my wife and daughter. Make Yourself proud too.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

%d bloggers like this: